Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Dowiedz się więcej o nas

Beata Kalinka - Kałdońska: neurologopeda, pedagog rodziny, doradca zawodowy. Konsultant logopedyczny w przedszkolach. Pracuje zarówno z małymi dziećmi (wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka), młodzieżą szkolną jak i osobami dorosłymi uszkodzonymi neurologicznie (po udarach mózgu, guzach mózgu, SM, i inne).

W swojej pracy wykorzystuje następujące metody pracy:
- terapia integracji sensorycznej
- metoda werbo-tonalna,
- manualne torowanie głosek,
- masaż logopedyczny z wykorzystaniem elementów PNF
- elementy metody krakowskiej,
- autorskie metody wywołania głosek.
- elementy Kinezjologii Edukacyjnej

Posiada doświadczenia w pracy z dziećmi z zespołem Downa, z dziećmi ze spektrum autyzmu, z zespołem Aspergera oraz z dziećmi po porażeniu mózgowym. Prowadzi reedukację mowy u dzieci i dorosłych, profilaktykę wad wymowy we wczesnym etapie nabywania kompetencji językowych. Stosuje wiele technik manualnych oraz elementy logorytmiki.



Ewa Komorek: logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Wieloletni pracownik Specjalnego Ośrodka dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu.

W swojej pracy wykorzystuje następujące metody pracy:
- metoda werbo-tonalna,
- manualne torowanie głosek,
- masaż logopedyczny z wykorzystaniem elementów PNF
- elementy metody krakowskiej,
- elementy metody Glenna Domana,
- elementy Kinezjologii Edukacyjnej
- stosuje alternatywne metody komunikacji w pracy z małymi dziećmi- język migowy, piktogramy.

Posiada doświadczenia w pracy z dziećmi z zespołem Downa, z dziećmi ze spektrum autyzmu, z zespołem Aspergera oraz z dziećmi po porażeniu mózgowym, z dziećmi niesłyszącymi, z dziećmi z implantami ślimakowymi. Prowadzi reedukację mowy u dzieci i dorosłych, profilaktykę wad wymowy we wczesnym etapie nabywania kompetencji językowych. Stosuje wiele technik manualnych oraz elementy logorytmiki.

Partnerzy